Піший перехід до осіннього клена

Програмовий зміст: продовжувати вправляти дітей в ходьбі. формувати вміння виділяти клен серед інших дерев за його характерними ознаками: гладка кора, розлога крона, велике пальчасте листя. Дати знання дітям про зміни в природі, а саме восени: зміна кольору листя, стан погоди. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

https://www.youtube.com/watch?v=3uuG5jBR2MM

Ознайомлення із соціумом

 "Хліб - наше багатство"


Програмовий зміст: узагальнювати і систематизувати знання дітей про хліб як головний продукт харчування, про хліборобську працю в минулому і зараз; ознайомити з різновидами хлібобулочних виробів;  розвивати пізнавальну активність; виховувати шанобливе ставлення до хлібу, праці людей .

Конструювання «Осіння ваза»

(листя+викидний матеріал)

Програмовий зміст: вчити дітей виготовляти вазу з картонної трубки з-під паперових рушників та засушеного листя. Закріпити знання про ознаки осені; вчити розрізняти листя різних дерев; розвивати композиційні вміння – наклеювати листя по колу зверху до низу, заповнюючи весь простір трубки, рівномірно розміщувати букет у вазі. Виховувати  бажання передавати  красу природи у своїх роботах.




Аплікація "Гілочка калини"

 Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей із народними символами українського народу; спонукати виявляти цікавість до звичаїв свого народу; навчати працювати з ножицями, вирізувати круглі форми; закріплювати вміння вирізати з паперу, складеного гармошкою, а також у декілька разів, красиво розміщувати візерунок на формі; розвивати дрібну моторику рук, увагу, творчу уяву; виховувати охайність, дбайливе ставлення до природи.

 


Підготовка руки дитини до письма. Заняття 8.

 Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з зошитом, закріплювати навичку правильно тримати олівець; формувати вміння писати цукерки, зайці, морквинки,  по клітинкам, дотримуючись рекомендацій. Виховувати посидючість під час письма та бажання закінчити справу.


https://www.youtube.com/watch?v=lOQffiKmrOY&t=7s

Літературне + театральне образотворення

Казка "Лисичка і Журваель"

 Програмовий зміст: вчити дітей розуміти казку, характеризувати її героїв, давати оцінку їхнім вчинкам; розвивати інтонаційну виразність мовлення,  пам’ять, уяву, спостережливість, логічне та креативне мислення; прищеплювати почуття добра, дружні стосунки, взаємодопомогу; виховувати бажання читати українські казки.


https://www.youtube.com/watch?v=Tn53NIYTDXE



Фізкультура

Програмовий зміст: продовжувати навчати стрибати на одній нозі; повторити ходьбу по дошці, покладеній похило.



 

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"