Речення за схемою
Програмовий зміст: вчити дітей складати речення за допомогою умовних позначень дієслів та прийменників; розвивати асоціативне мислення, зв'язне мовлення. Виховувати бажання дізнаватися нове.
Речення за схемою
Програмовий зміст: вчити дітей складати речення за допомогою умовних позначень дієслів та прийменників; розвивати асоціативне мислення, зв'язне мовлення. Виховувати бажання дізнаватися нове.
Програмовий зміст: вчити дітей самостійно сушити та чистити забруднені чобітки після прогулянки, розуміти необхідність і користь трудових зусиль та їхніх практичних результатів. Розвивати мислення, увагу. Виховувати бажання слідкувати за чистотою свого взуття.
Програмовий зміст: навчати ходьби з оплесками у долоні; повторити перестрибування на обох ногах кілька предметів; повторити ходьбу по дошці, покладеній похило
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей зі змінами, що відбуваються в природі пізньої осені; розкрити зв’язок між змінами в природі: відліт птахів у теплі краї, зникнення комах - підготовка до зимівлі. Закріпити назви зимуючих птахів. Розвивати спостережливість, пам’ять, логічне мислення. Виховувати вміння бачити красу природи у всіх її проявах.