https://www.youtube.com/watch?v=6eQxvIL7b70
Викликати у дітей гарний настрій від прослуховування музичних творів на осінню тематику, здатність слухати музику уважно, стежити за розвитком музичного образу; розвивати у дітей позитивне ставлення до музичних занять; виховувати інтерес до музики.Поради «Чому сімейні традиції важливі для здорового харчування дітей»
https://znaimo.gov.ua/chomu-simeini-tradytsii-vazhlyvi-dlia-zdorovoho-kharchuvannia-ditei
Харчові звички формуються насамперед у родині. Дитина може звикнути їсти похапцем, невпорядковано, за переглядом мульфільмів чи комп’ютерними іграми, якщо так заведено в сім’ї. Або ж навпаки — призвичаїтись до спільного приготування їжі та сімейних трапез, які формують особливий зв’язок. Дорослі можуть на це вплинути за допомогою правил, що стають традицією.
Хоча б кілька разів на тиждень їжте разом. Якщо можна, хоча б раз на день сідайте за стіл усією сім’єю. Спільна вечеря — нагода обговорити важливі для всіх теми, розповісти про справи, дізнатись більше один про одного. Розмова за вечерею знижує рівень стресу, покращує настрій, підвищує самооцінку.
Намагайтесь сідати за стіл приблизно в один і той самий час. Режим харчування — одна з головних здорових звичок, і якщо його дотримується вся родина, дитина долучиться.
Відкладіть на час їди мобільні телефони, вимкніть телевізор. Пам’ятайте, що діти ростуть дуже швидко. Нехай спогади про затишні сімейні вечори або сніданки зігрівають їх у дорослому житті.
Пропонуйте дитині стільки їжі, скільки вона може з’їсти, й не більше; нехай краще попросить добавки, якщо схоче. Дітям потрібно менше їжі, ніж дорослим; не змушуйте доїдати, якщо дитина не хоче.
Не використовуйте їжу як нагороду чи хабар — ця практика заважає дитині сформувати здорові стосунки з їжею.
Якщо ваша родина має улюблену страву, можна раз на тиждень готувати її — нехай у вас з’явиться День млинців, День курячого бульйону чи День вареної картоплі з оселедцем. Головне, щоб ця страва приносила радість вам усім.
Дітей варто залучати до приготування їжі, а особливо святкових страв. Зробити ці страви здоровішими й кориснішими може бути цікавим завданням для вас, ваших дітей, а можливо, й дідусів із бабусями (якщо вони далеко — долучіть їх онлайн-зв’язком).
Конструювання
«Хто, хто в лісі живе?»
Програмовий зміст: вчити дітей виготовляти диких тварин в техніці
"орігамі"; закріпити знайомі базові форми; розвивати навички дрібних
і точних рухів пальців як правої, так і лівої руки; виховувати і викликати у
дітей інтерес до конструювання з паперу.
Матеріал: квадрати різного кольору 9*9, (коричневий, сірий, оранжевий), простий олівець
Піший перехід до осіннього лісу.
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU