Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі . Знаки >, <. Геометричні фігури.
Програмовий зміст: учити порівнювати множини; використовувати знаки >, <, закріплювати уявлення дітей про геометричні фігури; розвивати зосередженість, логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.
Консультація «Як навчити дитину правильній поведінці під час пожежі»
Маленькі діти дуже допитливі. Їм хочеться все дізнатися і все випробувати. І, звичайно, в першу чергу дитину цікавлять яскраві явища і предмети, які надовго запам’ятовуються. А що може бути цікавіше вогню, з яким дитина зустрічається на кожному кроці? Мама чиркнула сірником – вогонь; папа клацнув запальничкою – знову вогонь; перша усвідомлена зустріч Нового року – і все небо палахкотить вогнями петард; навіть настінні вимикачі і розетки навколо дитини запалюють світло – вогонь. Тому батькам слід самостійно навчити своїх дітей діяти в складній ситуації.
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU