Літературне образотворення

 

Читання казки Т.Коломієць "Козенята і вогонь"

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати казку та вміти відповідати на запитання; закріпити знання про небезпеку гри з сірниками, вогнем; повторити правила поведінки при пожежі. Формувати вміння використовувати раніше набуті знання, висловлювати свої думки.

Розвивати увагу, мислення, зв'язне мовлення.

Виховувати в дітей негативне ставлення до ігор, які можуть стати причиною виникнення пожежі (гра з сірниками).

Консультація "Безпека вдома"

 В рамках тижневика безпеки життєдіяльності дитини 

пропонуємо Вашій увазі цікаву інформацію

Пам'ятка "Як захистити дитину від падіння з вікна"

 В рамках тижневика безпеки життєдіяльності дитини пропонуємо познайомитися з інформацією



Гра-рух "Як зберегти природу"



Дидактична гра "Давай будемо природу берегти"


 

Консультація "Екологічне виховання дітей"

  Шановні батьки! Перебуваючи на прогулянці, зверніть увагу дітей на перших комах. Чому з'явилися метелики? Де вони літають? Чи потрібні рослинам метелики?

Гуляючи, зверніть увагу дітей на те, чим зайняті птахи? Де вони мешкають? Чим живляться? Яку користь приносять?

Прочитайте дітям книжку Ю.Дмитрієва “Про природу для великих і маленьких”. Спробуйте подивитися на природу разом з дітьми очима героїв цієї книги.

Прочитайте оповідання З.П.Плохій “Хто потрібніший” і виясніть, хто ж самий потрібний на Землі?




§  Перебуваючи з дітьми в парку, помилуйтеся його красою, погодуйте білочку горішками. Акцентуйте увагу на тому, що вона жива і також хоче їсти.


§  Разом з дітьми уважно розгляньте кімнатні рослини, які є у вас вдома. Доручіть дітям самостійно дізнатися, які рослини більш вологолюбиві, а які менше і полити їх.


§  Виконайте разом з дітьми таку роботу: у дві склянки посадіть цибулини, але в одну налийте воду, а в іншу – ні. Далі поспостерігайте за змінами. Висновок зробіть разом з дітьми.


§  Посійте инасіння помідорів чи чорнобривців, а потім разом з дітьми спостерігайте за сходами.


§  Поспостерігайте разом з дітьми за мешканцями акваріуму і спитайте в дітей: чому на поверхню води піднімаються молюски? Чи добре живеться рибкам в акваріумі? При необхідності разом з дітьми частково замініть воду в акваріумі.


§  Перебуваючи з дітьми на природі, створюйте або використовуйте ситуації, коли дитині слід дотримуватися певних правил поведінки: не кричати й не лякати пташок, не ламати гілок, руйнувати павутиння, не збивати гриби тощо.







Пам’ятайте глибоку народну мудрість: дитина вчиться всього, що бачить у себе вдома.

 

Руханка «Автобус»



Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"