«Птахи весною»
Програмовий зміст:
розширювати уявлення дітей про весняні зміни в житті птахів; узагальнювати,
систематизувати знання про перелітних птахів, викликати пізнавальний інтерес до
вивчення природи рідного краю; виховувати бажання спостерігати за природою,
дбайливо ставитись до неї.
Матеріал:
ілюстрації із зображенням птахів; аудіозапис голосів птахів; схематичне
зображення пташиних будинків.
Структура заняття
1. Дидактична
вправа «Назви одним словом»
2. Гра
«Вгадай пташку». Відгадування загадок.
Слухання співу та розповідь вихователя про птахів: жайворонок, соловейко, шпак, лелека.
3.
Дидактична гра «Чиє гніздечко?»
4. Підсумок
— Чому птахи повертаються весною додому? Бо Україна — це дім не тільки для нас,
українців, а й для наших пташок.
Консультація "Розшукується безпечна іграшка"
Розшукується безпечна іграшка: на які написи звернути увагу
НЕ ПРИЗНАЧЕНО ДЛЯ ДІТЕЙ ВІКОМ ДО 3 РОКІВ
Іграшки, які можуть бути небезпечними для дітей віком до 36 місяців, мають містити попередження «Не призначено для дітей віком до 3 років» чи «Не призначено для дітей віком до 36 місяців» або відповідне зображення. Поряд із попередженням та в інструкціях з експлуатації має бути лаконічна позначка про конкретну небезпеку.
Ознайомлення із соціумом
Весняні
народні свята
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про українські традиції — весняні свята; продовжувати ознайомлювати з традиціями українського народу, пов’язаними з настанням весни; дати початкові уявлення про святкування Вербної неділі, Великодня; поглиблювати знання про види великодніх яєць, зокрема крашанку, писанку, крапанку; розвивати інтерес до самобутнього мистецтва української писанки, інтерес до традицій та звичаїв українського народу; виховувати поважне ставлення до народних традицій та бажання брати участь у святах.
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU