Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Тема: «Іграшки в гостях у малят»

Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріплювати навички орієнтування у просторі; кількісну і порядкову лічбу; формувати уявлення про число 1, цифру 1; виховувати вміння чути і виконувати інструкції вихователя.

Матеріал: лялька, ведмедик, машина, м’яч, тигреня, картка з цифрою 1, знаки + та -, зубочистки.

Структура заняття.

1. Вітаночка.

2. Сюрпризний момент – іграшки.

3. Порівняння множин. Лічба.

4. Число і цифра 1.

5. Фізкультхвилинка

6. Д/г «Якої іграшки не стало?»

7. Д/г «Що де знаходиться?»(орієнтування в просторі)

8. Ознайомлення зі знаками + та -.

9. Д/в «Виклади цифру 1, знаки + та -»

10. Підсумок






Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"