Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріплювати навички орієнтування у просторі; кількісну і порядкову лічбу; формувати уявлення про число 1, цифру 1; виховувати вміння чути і виконувати інструкції вихователя.
Матеріал:
лялька, ведмедик, машина, м’яч, тигреня, картка з цифрою 1, знаки + та -,
зубочистки.
Структура
заняття.
1.
Вітаночка.
2.
Сюрпризний момент – іграшки.
3.
Порівняння множин. Лічба.
4.
Число і цифра 1.
5.
Фізкультхвилинка
6.
Д/г «Якої іграшки не стало?»
7.
Д/г «Що де знаходиться?»(орієнтування в просторі)
8.
Ознайомлення зі знаками + та -.
9.
Д/в «Виклади цифру 1, знаки + та -»
10.
Підсумок
Комментариев нет:
Отправить комментарий