Навчання елементів
грамоти
«Вже багато звуків знаємо»
Програмовий зміст: вчити дітей виконувати звуковий аналіз слів різної звукоскладової структури, визначати місце наголосу в слові та кількість складів; вмінні складати речення на задану тему; розвивати мислення; виховувати бажання активно діяти на занятті.
Матеріал:
фішки, картонні смужки для звукового аналізу ( або арку паперу та олівець)
Структура заняття
1.
Організаційний момен. Бесіда про свій дім.
2.
Добір синонімів до слова дім.
3.
Звуковий аналіз слів: дім, хата, житло.
4.
Дидактична гра «Визнач наголос». Слова: меблі, хата, стіна, стеля,
стілець, балкон, ліжко, килим, шафа, софа, вікно, лампа, ковдра.
5.
Фізкультхвилинка «Будівельники».
6.
Складання
речень про дім.
7.
Підсумок. Запропонувати зробити малюнок про свій дім.
Комментариев нет:
Отправить комментарий