Літературне+театральне образотворення

Слухання вірша Н. Забіли «Білі котики»

Програмовий зміст: розширювати знання дітей про рослини у весняну пору року; учити розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; розвивати вміння промовляти задані фрази чітко, не поспішаючи; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; збагачувати словниковий запас словами-синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля, потребу у захисту рослинного світу.

Матеріал: гілочки верби.

Структура заняття

І. Організаційний момент Вихователь пропонує дітям утворити коло та виконати психогімнастику «Я — дерево».

ІІ. Основна частина . Бесіда про весну. Розглядання гілочок верби.

Дидактична гра «Дивовижні котики»

Слухання вірша української поетеси Наталяі Забіли «БІЛІ КОТИКИ». Бесіда за змістом твору

ІІІ. Підсумок. Запропонувати зробити самостійно з батьками ліплення+аплікація «Вербові котики»





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"