Літературне+театральне образотворення
Слухання вірша Н. Забіли «Білі котики»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про рослини у весняну пору року; учити розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; розвивати вміння промовляти задані фрази чітко, не поспішаючи; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; збагачувати словниковий запас словами-синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля, потребу у захисту рослинного світу.
Матеріал: гілочки верби.
Структура заняття
І.
Організаційний момент Вихователь пропонує дітям утворити коло
та виконати психогімнастику «Я — дерево».
ІІ.
Основна частина . Бесіда про весну. Розглядання гілочок верби.
Дидактична гра «Дивовижні котики»
Слухання вірша
української поетеси Наталяі Забіли «БІЛІ КОТИКИ». Бесіда за змістом твору
ІІІ. Підсумок. Запропонувати зробити самостійно з батьками ліплення+аплікація «Вербові
котики»
Комментариев нет:
Отправить комментарий