Ліплення «Глечик»

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з роботою гончара, з виробами гончарства; вдосконалювати вміння ділити шматок глини на рівні частини, навпіл; закріплювати прийоми: скочування по колу, вдавлювання, примащування, сплющення, загладжування; розвивати вміння емоційно сприймати вироби гончарства, помічати красу окремих деталей, вміти милуватись. Виховувати шанобливе ставлення до  майстрів, розуміти, що їх витвори – це прояв таланту.


https://youtube.com/watch?v=_WEo4kANDDA&feature=share

 

Літературне+театральне образотворення


"Все починається з добра"

(за творами  В. Сухомлинського)

 

Програмовий зміст: продовжувати знайомити  дітей із творами В.О.Сухомлинського; формувати  у дітей розуміння того, що добра, чуйна людина проявляється у своїх вчинках; навчати дітей оцінювати вчинки; збагачувати словниковий запас;

розвивати уважність, інтерес до оповідань В. О. Сухомлинського; зв’язне мовлення;  увагу,  пам'ять, мислення, творчу уяву, логіку;

виховувати бажання бути  добрими.

СХД «Майстерня маленьких скульпторів»



Програмовий зміст: Продовжувати    розвивати

уявлення дітей про скульптуру. Спонукати     до   самостійного створення   скульптурних   форм різними    способами   художньої діяльності. 


16 лютого - День єднання


https://www.youtube.com/watch?v=xpRb5aLfvW4 

Дидактична гра

"Підбери риму"




https://www.youtube.com/watch?v=LkAEg8SfxVs&list=PLoFQYnNa6ILAoVFofLWZHBnuIAjrVqG9- 

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"