Ліплення «Глечик»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з роботою гончара, з виробами гончарства; вдосконалювати вміння ділити шматок глини на рівні частини, навпіл; закріплювати прийоми: скочування по колу, вдавлювання, примащування, сплющення, загладжування; розвивати вміння емоційно сприймати вироби гончарства, помічати красу окремих деталей, вміти милуватись. Виховувати шанобливе ставлення до майстрів, розуміти, що їх витвори – це прояв таланту.
https://youtube.com/watch?v=_WEo4kANDDA&feature=share
Літературне+театральне образотворення
"Все починається з добра"
(за творами В. Сухомлинського)
Програмовий зміст: продовжувати
знайомити дітей із творами В.О.Сухомлинського; формувати у дітей розуміння того, що
добра, чуйна людина проявляється у своїх вчинках; навчати дітей оцінювати вчинки; збагачувати словниковий запас;
розвивати уважність, інтерес до оповідань В.
О. Сухомлинського; зв’язне мовлення; увагу,
пам'ять, мислення, творчу уяву, логіку;
виховувати
бажання бути добрими.
СХД «Майстерня маленьких скульпторів»
Програмовий
зміст: Продовжувати розвивати
уявлення дітей про скульптуру. Спонукати до самостійного створення скульптурних форм різними способами художньої діяльності.
Консультація
"Моя сім'я, моя родина"
-
Програмовий зміст: повторити вправи КЗРВ "Буратино", стрибки. Розвивати координацію рухів. Виховувати бажання дотримуватись здоро...
-
"Казкові квіти Петриківки" Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з народним декоративно-прикладним мистецтвом Пертиківк...