Піший перехід до зимового саду

Програмовий зміст: ознайомити малят із змінами які відбулися із садом з приходом зими. Показати красу зимового саду, його значення для птахів та тварин. Виховувати любов до природи, вміння бачити красу в кожному об'єкті природи.

https://youtu.be/4p5cB_efI64


Дитина в соціумі Тема: «Традиційні зимові свята»

 

Програмовий зміст: продовжувати викликати інтерес дітей до традицій і творчості свого народу; продовжувати ознайомлювати з традиційними святами українців, які вони визначають узимку; розширювати знання про виникнення цих свят та традиції, пов’язані з їх святкуванням; розвивати зацікавленість до вивчення історичних і культурних надбань українського та інших народів; збагачувати словник піснями та віршами, приказками; прищеплювати любов і цікавість до народних українських свят.

Художньо-продуктивне образотворення (малювання)

 

 "Зимовий пейзаж"

Програмовий зміст: учити дітей передавати в малюнках картину зими за допомогою жмаканого паперу; учити малювати, поєднуючи в малюнку різні матеріали ; закріплювати вміння малювати дерева; розвивати уяву, творчість; виховувати самостійність.

Матеріал: папір блакитного кольору, пожмаканий папір, пензлик, водичка, біла гуаш.







Конструювання "Підставка для книги"

 

Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей будувати з цеглинок LEGO; виконувати дії за схемою або за власною уявою, фантазиєю; повторити правила поводження з книгою; розвивати уяву, увжність; виховувати вміння радіти власним  успіхам.




Фізкультура Заняття 30

 

Ходьба по мотузці, покладеній зігзагоподібно

Програмовий зміст: продовжувати вчити  ходити по мотузці, покладеній зігзагоподібно.

Розвивати м’язову витривалість упродовж заняття, вміння тримати рівновагу.

Виховувати усвідомлення користі для здоров’я від занять фізкультурою.




«Читання оповідання в. Сухомлинського «Як Сергійко навчився жаліти».



Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати літературний твір, зокрема на морально-етичну тематику, вдосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку, давати оцінку герою. Закріплювати в словнику назви основних почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, пов’язані з ними. Розвивати загальнолюдські моральні якості: милосердя, співчуття, чуйність. Виховувати доброзичливість ставлення до інших людей, що мають фізичні вади.

 

Аплікація Тема: «Дівчинка Снігуронька»

 https://www.youtube.com/watch?v=0_Mni6VFpUk

Програмовий зміст: вчити дітей створювати образ Снігуроньки комбінованим способом, - поєднуючи техніку орігамі та аплікації. Закріплювати вміння складати папір за інструкцією,  закріплювати чіткі лінії згину. Виховувати охайність під час роботи з клеєм. Розвивати дрібну моторику, просторове мислення, увагу.

Матеріал: кольоровий односторонній папір блакитного, жовтого та червоного кольору, аркуш білого паперу, клей, пензлик, серветки.


Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"