Фізкультура на повітрі. Стрибкові вправи


 

Дитина в природному довкіллі "Наша клумба"

 

Розвиток мови «Мій улюблений садочок»

 

Програмовий зміст: удосконалювати вміння відповідати на запитання вихователя, складаючи поширені речення; формувати вміння висловлювати своє ставлення до дитячого садка; складати розповіді з власного досвіду; розвивати мовленнєву компетентність; збагачувати словник дітей засобами художньої літератури; виховувати уважність, турботливе ставлення один до одного, вміння по-різному виявляти свої добрі почуття.

Матеріал:  сюжетні ілюстрації «Дитячий садок»



«Конструктор із пластиліну та зубочисток»

 


Мета: ознайомити малят з різними способами конструювання,  а саме із зубочисток та пластиліну. Розвивати просторове бачення, фантазію, дрібну моторику пальців рук. Виховувати посидючість та бажання створювати конструкції з різних матеріалів.

Малювання «Мій улюблений садочок»

 


Програмовий зміст:  формувати у дітей здібності оцінювати зовнішні ознаки об’єктів, особливості їх просторового розташування один відносно одного; сприяти формуванню пам’яті, закріплювати знання правил та прийомів виконання композиції (вибір положення формату аркуша, визначення головного об’єкта засобом контрастної величини відносно другорядних об’єктів); учити малювати великий будинок, передаючи прямокутну форму стін, ряди вікон; розвивати вміння малят доповнювати зображення на основі уявлень від навколишнього.

Матеріали та обладнання: фотографії будівлі садочка з різних ракурсів, кольорові олівці, папір.

Структура заняття.

1. Організаційний момент. Вітаночка.

2. Перегляд фотографій будівлі садочка з різних ракурсів.

3. Показ і пояснення виконання роботи.

4. Самостійна робота дітей.

5. Онлайн виставка робіт.

6. Підсумок.



Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"