Програмовий зміст: повторити вправи КЗРВ з кубиками. Розвивати координацію рухів під час загально-розвиваючих вправ, різні групи м’язів тіла. Виховувати бажання дотримуватись здорового способу життя.
Розвивальне відео
"Наші зубки"
Малята, чи знаєте ви, для чого потрібно чистити зуби? Ні? Тоді, запрошуємо в гості
Малювання «Зоряне небо»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з нетрадиційним способом малювання гігієнічною паличкою, розширити уявлення за темою «Космос», формувати вміння проявляти ініціативу, викликати інтерес до образотворчої діяльності, вправляти у вмінні орієнтуватися
в часі; розвивати пізнавальну
активність, уміння давати роботам емоційно-образну характеристику, виховувати
акуратність при виконанні роботи, дбайливе ставлення до образотворчих
матеріалів, сприяти розвитку самостійності.
Конструювання
«Космічний корабель»
Програмовий зміст: удосконалювати прийоми роботи з конструктором ЛЕГО; формувати вміння добирати та з’єднувати деталі згідно із поданим зразком; сприяти розвитку дрібної моторики, творчого мислення, конструкторських, творчих навичок та здібностей; розвивати фантазію; виховувати самостійність, ініціативність, інтерес до конструювання з ЛЕГО.
Як зберігати спокій та дбати про психічне здоров’я у часі війни?
https://www.bsmu.edu.ua/blog/yak-zberigaty-spokij-ta-dbaty-pro-psyhichne-zdorovya-u-chasi-vijny/
Чи мало з нас відчувають себе по іншому, не так як до війни. Досить часто виникає почуття провини: “Я роблю мало, я не знаю, що робити” або “Що буде далі?”, “Невизначеність вбиває мене!”, “Я би хотів щось робити, але не знаю що саме…”
Віртуальна екскурсія
До аеропорта
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про повітряний транспорт, різні його види та призначення; розширити уявлення дітей про роботу аеропорту; розвивати цікавість, виховувати повагу до працівників аеропорту.-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU