Піший перехід « До аптеки»

Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про те, що здоров'я - головна цінність людського життя. Уточнити уявлення про предмети особистої гігієни. Розвивати вміння піклуватися про своє здоров'я. Виховувати у дітей правильне ставлення до здоров'я.



Художньо-продуктивне оброзотворення(малювання)

 "Зима в творчості українських художників"

Програмовий зміст: познайомити учнів із художніми творами, у яких зображується зима; формувати уявлення про характерні ознаки зими; розвивати  образне мислення, творчі здібності дітей; виховувати бажання милуватися рідною природою.

Літературне+театральне образотворення

Слухання вірша Г.Бойко «Аптека зелена»

Програмовий зміст: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша;  збагачувати образний словник словами;

розвивати уяву, фантазію, мислення;

 виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я.

Гра на розвиток мислення


 

Консультація

"Як привчити дитину до порядку?"



Навчання елементів грамоти «Звук [у], літера Уу»


Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про звук [у] та ознайомити з літерою Уу; закріпити навички визначати кількість складів у слові; навчати початкових умінь

читати склади (ау — уа); сприяти розвитку уваги, пам’яті, мислення, уяви; розвивати

фонематичний слух, мовлення, логічне мислення, пам’ять; формувати готовність до

письма, самостійність під час виконання завдань, бажання вчитися читати, слухати

одне одного, поважати думку кожного; виховувати інтерес до занять.





Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"