Дитина у світі природи «Повітря чарівне навколо нас завжди»


Програмовий зміст:
поглиблювати і розширювати знання дітей про властивості живої та неживої природи, розширювати уявлення дітей про об’єкти неживої природи, а саме повітря, його властивості ( невидиме прозоре, воно всюди, рухливе: коли рухається, утворюється вітер), значення повітря для усього живого – без повітря нема життя.

Виховувати спостережливість, допитливість, інтерес, та любов до природи.

Гурток

 "Я живу в своїй сім'ї..."


Віртуальна екскурсія до Музею сніжинок

Програмовий зміст: познайомити дітей з різноманіттям зимової краси, а саме зі сніжинками; дати розуміння слова «музей» і для чого він створений; розвивати кругозір дитини 


https://www.youtube.com/watch?v=0u6RTaw2K9Y&t=2s

А також пропоную перглянути цікавий мультик про цей музей



https://www.youtube.com/watch?v=S5PsW8v205s


Малювання «І стоїть берізка в сонній тиші…»


 

Художньо-продуктивне образотворення (малювання)

Тема: «І стоїть берізка в сонній тиші…»

Програмовий зміст: формувати вміння дітей варіювати засобами зображення зимових дерев різними матеріалами та техніками; удосконалювати технічні навички володіння акварельними фарбами; розвивати образне мислення, посидючість, увагу; виховувати естетичне ставлення до природи і її зображення в малюнку.


Конструювання «Сніжинка»

Програмовий зміст: познайомити з основними прийомами та способами конструювання плоских моделей  з ватних паличок; формувати просторові уявлення; виховувати самостійність, зосередженість, посидючість; 


розвивати  уяву, художній смак;

Ознайомлення із соціумом

"Наші емоції"

Програмовий зміст: учити дітей розрізняти емоції за виразом обличчя; закріпити отримані знання про емоції радості, смутку, здивування, страху, злості (гніву); розвивати вміння розуміти свої почуття, уяву, пам’ять; виховувати доброзичливість.

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"