Арт-майстерня «Святкова скатертина» (декор.)
Програмовий зміст: Навчити дітей малювати візерунок у квадраті, заповнюючи його кути трьохпелюстковими квітами, малювати накладну восьмипелюсткову квітку мазками, накладати фарбу іншого кольору. Закріпити у дітей уміння малювати хвилясті лінії, проводити тонкі лінії та вміння користуватися тичком. Формувати уявлення про поняття «орнамент»; вправляти в умінні орієнтуватися на аркуші паперу. Збагачувати індивідуальний художньо-естетичний досвід кожної дитини. Розвивати окомір, відчуття кольору, форми, ритму. Виховувати витримку, естетичне сприйняття та інтерес до народного декоративного мистецтва.
Конструювання (конструктор LEGO) «Новорічні гості»
https://www.youtube.com/watch?v=aYVuQYjRkPY
Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей взаємодіяти з цеглинками LEGO та конструювати улюбленого казкового персонажа, вправляти у вмінні розрізняти деталі за кольором, довжиною та формою; розвивати в дітей увагу, навички орієнтування на плоскості та у просторі, координацію рухів; виховувати вміння радіти власним успіхам, витримку, зосередженість.
Матеріали: конструктор LEGO
Різдвяна історія Ангелика
Фізична культура
Заняття 38
Програмовий зміст: навчати застрибувати на кубик обома
ногами, та зістрибувати з нього вперед в глибину; повторити вправи КЗРВ; розвивати координацію рухів; виховувати бажання дотримуватись здорового способу
життя.
Слухання колядок.
Мета: ознайомлювати дітей, що традиційно, у ці Різдвяні дні люди прославляють народження Бога не лише у молитвах, а й у спеціальних врочистих піснях – колядках. Пояснити дітям, що колядують усі без виключення і дорослі, і малюки. Формувати уявлення про те, що особливо важливо брати участь у дійстві колядування, адже саме так ми долучаємося до наших традицій, які потім передаватимуться нащадкам.
https://www.youtube.com/watch?v=YM5R9toC_yI
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU