Підготовки руки дитини до письма
Заняття №11
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей орієнтуватися в зошиті – починати нову сторінку,
коли заповнили записами попередню, правильно тримати олівець; формувати вміння
писати дугоподібні лінії по клітинкам, не відриваючи руки, дотримуючись
рекомендацій. Вправляти у написанні овалів вписаних в клітинку похило праворуч
та ліворуч. Виховувати посидючість під час письма та бажання закінчити справу.
Літературно-театральне образотворення
Читання оповідання "Як їжачок готувався до зими" В.Сухомлинського
Продовжувати знайомити дітей з творчістю В.Сухомлинського. Вправляти в умінні уважно слухати і розуміти зміст почутого, відповідати на запитання за змістом твору. Формувати уявлення дітей про диких тварин (назви, зовнішній вигляд).
Розвивати увагу, пам’ять, творчу уяву.
Виховувати почуття дружби, спостережливість,
допитливість.
Навчання елементів грамоти
"Звуковий аналіз слів"
Програмовий
зміст: закріплювати знання дітей про
особливості приголосних і голосних звуків; вправляти в умінні розрізняти їх; робити
звуковий аналіз слів;
розвивати фонематичний слух;
виховувати пізнавальний
інтерес.
Літературно-театралізована розвага
"Осінні казки"
В.Сухомлинського
https://www.youtube.com/watch?v=JS6Cizu0CxY
Малята, пропонуємо послухати оповідання В.Сухомлинського про осінь, бо скоро зима.
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU
-
Програмовий зміст: закріплювати знання про облаштування сільського подвір’я, його мешканців, оберіг та символ України – квітку мальву; згада...