Конструювання з природного матеріалу "Птах"


 Програмовий зміст: розширити  знання дітей про птахів;показати різноманітність тваринного світу; навчити виготовляти вироби птахів з природного матеріалу ; вдосконалювати вміння та навички роботи з природним матеріалом; удосконалювати вміння працювати за зразком, доповнюючи чи замінюючи деталі; розвивати творче мислення, уяву, охайність; виховувати самостійність, працьовитість, пізнавальний інтерес, охайність у роботі, любов до природи.

Консультація


Консультація

 


Підготовка руки дитини до письма.

 

Заняття 9.

Програмовий зміст: продовжувати вчити малят працювати в зошиті, закріплювати навичку правильно тримати олівець; навчати вписувати фігури в клітинки, чітко дотримуватися поданих графічних зразків. Виховувати посидючість під час письма та бажання закінчити справу.


Літературно-театральне образотворення.


Тема: «Найдорожча в світі мова»

Програмовий зміст: учити дітей уважно слухати  вірш, визначати засоби емоційної виразності, настрій вірша; допомагати усвідомлювати дітей з жанровими особливостями оповідання; розвивати увагу, пам'ять, уміння робити висновки, виховувати любов до рідної мови, свого народу, своєї держави.

https://www.youtube.com/watch?v=CtkRXT9Vxwc



Художньо-продуктивне образотворення. Ліплення.

 

«Український посуд. Глечик»

Програмовий зміст: поглиблювати знання дітей про українське декоративно-ужиткове мистецтво, зокрема – гончарство Опішні, професію гончаря; збагачувати словник дітей словами-назвами керамічного посуду: горщик, макітра, кухоль, миска, глечик, куманець; навчати ліпити вільно, використовуючи комбінований спосіб. Розвивати дрібну моторику. Виховувати інтерес до ліплення українського національного посуду.

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"