Мета: ознайомити малят з різними
способами конструювання, а саме із
зубочисток та пластиліну. Розвивати просторове бачення, фантазію, дрібну
моторику пальців рук. Виховувати посидючість та бажання створювати конструкції
з різних матеріалів.
Мета: ознайомити малят з різними
способами конструювання, а саме із
зубочисток та пластиліну. Розвивати просторове бачення, фантазію, дрібну
моторику пальців рук. Виховувати посидючість та бажання створювати конструкції
з різних матеріалів.
Програмовий зміст: формувати у дітей здібності оцінювати
зовнішні ознаки об’єктів, особливості їх просторового розташування один
відносно одного; сприяти формуванню пам’яті, закріплювати знання правил та
прийомів виконання композиції (вибір положення формату аркуша, визначення
головного об’єкта засобом контрастної величини відносно другорядних об’єктів);
учити малювати великий будинок, передаючи прямокутну форму стін, ряди вікон;
розвивати вміння малят доповнювати зображення на основі уявлень від
навколишнього.
Матеріали та
обладнання: фотографії будівлі садочка з різних ракурсів, кольорові
олівці, папір.
Структура заняття.
1.
Організаційний момент. Вітаночка.
2.
Перегляд фотографій будівлі садочка з різних ракурсів.
3.
Показ і пояснення виконання роботи.
4.
Самостійна робота дітей.
5.
Онлайн виставка робіт.
6.
Підсумок.