Програмовий зміст: познайомити дітей з принципами збору і утилізації побутових відходів, уточнити уявлення дітей про джерела виникнення сміття; розвивати потребу дотримання чистоти на вулицях міста; формувати вміння сортувати сміття при його зборі; розвивати вміння логічно мислити, робити висновки, розвивати комунікативні вміння; активізувати словниковий запас за рахунок нових слів (забруднення, отруйні речовини, відходи, брухт, макулатура, побутові відходи, склотара, пластмаса і т. д.); виховувати акуратність, дбайливе ставлення до навколишнього світу.
Ознайомлення з соціумом. Тема "Стихійні лиха та природні явища"
Ознайомлення з соціумом
Тема. «Природні і стихійні лиха»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про таке природне явище, як гроза; вчити дітей, як
слід поводитися під час природного лиха;
розвивати
уважність, мислення, пам’ять;
виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших.
Художньо-продуктивне образотворення (малювання). Тема "Квітуче дерево
Малювання.
Тема "Квітуче дерево"
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей малювати дерева (за допомогою долоньки); сприяти формуванню вміння сприймати красу весняної природи;
розвивати дрібну моторику;
виховувати бажання творити красу.
Подписаться на:
Комментарии (Atom)
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Програмовий зміст: дати дітям уявлення про святкування Різдва Ісуса Христа; пояснити, що цей день має назву Різдво і його святкують багато ...

